NOWOŚĆ Myjka STIHL RE 170 PLUS

  • 3 259,00 zł
  • Wysłka w ciągu 1 - 3 dni
  • Producent: STIHL
  • Dostępność: Jest Jest
    Czas realizacji: 24h
  • szt.


  • Oblicz raty

Wyjątkowo solidna i mocna myjka wysokociśnieniowa 150 bar z komfortowym wyposażeniem PLUS. Bęben na wąż z prowadnicą, składana korba i wąż wysokociśnieniowy z oplotem stalowym o długości 12 m, mosiężna pompa wysokociśnieniowa z tłokami powlekanymi warstwą ceramiczną, regulator ciśnienia / przepływu wody, manometr, zintegrowany zbiornik na środek czyszczący z systemem dozowania, regulowana dysza płaska, odporna na zużycie ceramiczna dysza rotacyjna, szybkozłącze zabezpieczające wąż przed skręcaniem, schowek na dysze.

Dane techniczne

Dane techniczne Wartość
Napięcie sieciowe V 230
Ciśnienie robocze bar 150
Maks. ciśn. bar 1) 180
Min. wydaj. pompy l/h 570
Maks. wydaj. pompy l/h 648
Maks. temp.wody zasilającej °C 60
Ciężar kg 2) 31
Moc kW 3,3
Poziom mocy akustycznej dB(A) 3) 85
Długość przewodu m 5
Poziom ciśnienia akustycznego dB(A) 4) 71

Warunki gwarancji - STIHL 

Firma Andreas STIHL Spółka z o.o. w Sadach, ul. Poznańska 16, 62-080 Tarnowo Podgórne

udziela gwarancji na sprzedawane przez siebie urządzenia STIHL i VIKING na okres:

– 24 miesięcy od daty zakupu przy sprzedaży konsumenckiej,

– 12 miesięcy od daty zakupu w pozostałych przypadkach.

Gwarancja dotyczy wyrobów STIHL i VIKING zakupionych w Polsce w Autoryzowanych

Punktach Dealerskich i ważna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Silniki spalinowe marki

Briggs & Stratton objęte są gwarancją firmy Briggs & Stratton. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza

ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy

sprzedanej.

Gwarancja dotyczy wad tkwiących w wyrobie (wad materiałowych lub błędów produkcyjnych)

i obejmuje bezpłatne usunięcie tych wad w czasie jak najkrótszym, jednakże nie dłuższym niż 30

dni. Karta gwarancyjna powinna być prawidłowo wypełniona. W przeciwnym wypadku może zostać

unieważniona, a tym samym nie będą świadczone usługi serwisowe należne z tytułu gwarancji.

Należy upewnić się, że numer seryjny urządzenia odpowiada numerowi wpisanemu do karty

gwarancyjnej. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Klienta do domagania się zwrotu

utraconych zysków lub poniesionych kosztów w związku z awarią urządzenia. Serwis gwarancyjny

i pogwarancyjny świadczony będzie po dostarczeniu kompletnego urządzenia, w oryginalnym

opakowaniu fabrycznym do Autoryzowanego Punktu Dealerskiego i przedstawieniu niniejszej Karty

Gwarancyjnej oraz dowodu zakupu (paragon, faktura). W razie braku opakowania fabrycznego

ryzyko uszkodzenia wyrobu w czasie transportu ponosi Klient. Z gwarancji korzystają tylko urządzenia

serwisowane w Autoryzowanych Punktach Dealerskich. Jeżeli urządzenie wymaga serwisu

okresowego to brak jego regularnego dokonywania jest równoznaczny z utratą uprawnień gwarancyjnych.

Gwarant będzie zwolniony z odpowiedzialności w zakresie wad będących wynikiem usterki,

którą gwarant lub Autoryzowany Punkt Dealerski zauważył i o której powiadomił Klienta, a na

naprawę której Klient nie wyraził zgody.

Wyłącza się uprawnienia gwarancyjne wobec:

  1. Wszystkich części wyrobów firmy STIHL lub VIKING, które przy zgodnym z zaleceniami

użytkowaniu podlegają normalnemu zużyciu (brak wady materiału czy obróbki) przed upływem

okresu gwarancji.

Są to następujące elementy:

– prowadnice, piły łańcuchowe, ściernice, noże, tarcze, głowice, wiertła, noże listwowe, noże

rotacyjne, tarcze, głowice i inne elementy robocze,

– części napędowe (bębny sprzęgła, kółka napędowe, wałki napędowe, paski klinowe i zębate),

– filtry (powietrza, oleju, paliwa i wody),

– świece zapłonowe i przewody wysokiego napięcia,

– elementy zmniejszające wibracje (gumowe amortyzatory, sprężyny),

– przewody elektryczne, szczotki, szczotkotrzymacze, żarówki, bezpieczniki,

– elementy sprzęgła i rozrusznika,

– membrany, zawory i dysze,

– uszczelki, uszczelniacze, zawory, sprężyny, dysze wylotowe, filtry (dotyczy myjek wysokociśnieniowych.

  1. Wszystkich usterek, które powstały w wyniku nie przestrzegania wskazówek dotyczących

bezpieczeństwa, obsługi i konserwacji.

Prosimy o użytkowanie, konserwację i składowanie urządzenia zgodnie z opisem zawartym

w instrukcji użytkowania.

  1. Wszystkich usterek powstałych w wyniku:

– nie zaakceptowanej na piśmie przez firmę STIHL lub VIKING zmiany produktu,

– stosowania części, osprzętu lub układu tnącego innych niż oryginalne części, osprzęt lub układ

tnący STIHL lub VIKING,

– nieprzepisowego lub niezgodnego z przeznaczeniem stosowania produktu,

– używania produktu w imprezach czy zawodach sportowych,

– użytkowania produktu z uszkodzonymi częściami, także wtedy, gdy części te podlegają gwarancji,

– uszkodzenia wynikającego ze stosowania innego oleju do mieszanki niż STIHL 1:50 (dotyczy

silników 2-suwowych, STIHL 2-Mix i STIHL 4-Mix),

– uszkodzenia wynikającego ze stosowania paliwa o niskiej jakości.

  1. Wszystkich usterek, które wynikają z nie przeprowadzonej we właściwym czasie lub błędnej

konserwacji i utrzymania, zgodnie z tabelą „Wskazówki dotyczące pielęgnacji i konserwacji".

Do tych zaliczają się w szczególności:

– usterki tłoka, cylindra, wału korbowego, które powstały wskutek nie przeprowadzonej we właściwym

czasie, czy niewystarczającej konserwacji (np. filtra powietrza czy paliwa), błędnej regulacji

gaźnika lub niewystarczającego oczyszczenia układu chłodzenia (wentylacji) silnika,

– uszkodzenia korozyjne i inne uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego przechowywania,

– uszkodzenia powstałe w wyniku używania innych niż oryginalne części zamiennych.

– uszkodzenia powstałe w wyniku prac konserwacyjnych lub naprawczych przeprowadzonych

w nieautoryzowanych warsztatach.

  1. Wszystkich usterek powstałych w wyniku błędnego, własnoręcznego wykonania zawartych

w instrukcji użytkowania prac w ramach konserwacji i pielęgnacji, jak np.:

– regulacja gaźnika (bieg jałowy, najwyższa liczba obrotów),

– wymiana części zużytych,

– czyszczenie urządzenia.

Uwaga:

  1. Jakiekolwiek zmiany, zamazania lub wytarcia unieważniają kartę gwarancyjną.
  2. Nie wystawia się duplikatów kart gwarancyjnych.
  3. Adresy punktów serwisowych znajdują się na stronie www.stihl.pl
Polecane