Wyjątkowo solidna i mocna myjka wysokociśnieniowa 150 bar z komfortowym wyposażeniem PLUS. Bęben na wąż z prowadnicą, składana korba i wąż wysokociśnieniowy z oplotem stalowym o długości 12 m, mosiężna pompa wysokociśnieniowa z tłokami powlekanymi warstwą ceramiczną, regulator ciśnienia / przepływu wody, manometr, zintegrowany zbiornik na środek czyszczący z systemem dozowania, regulowana dysza płaska, odporna na zużycie ceramiczna dysza rotacyjna, szybkozłącze zabezpieczające wąż przed skręcaniem, schowek na dysze.
Dane techniczne | Wartość |
---|---|
Napięcie sieciowe V | 230 |
Ciśnienie robocze bar | 150 |
Maks. ciśn. bar 1) | 180 |
Min. wydaj. pompy l/h | 570 |
Maks. wydaj. pompy l/h | 648 |
Maks. temp.wody zasilającej °C | 60 |
Ciężar kg 2) | 31 |
Moc kW | 3,3 |
Poziom mocy akustycznej dB(A) 3) | 85 |
Długość przewodu m | 5 |
Poziom ciśnienia akustycznego dB(A) 4) | 71 |
Warunki gwarancji - STIHL
Firma Andreas STIHL Spółka z o.o. w Sadach, ul. Poznańska 16, 62-080 Tarnowo Podgórne
udziela gwarancji na sprzedawane przez siebie urządzenia STIHL i VIKING na okres:
– 24 miesięcy od daty zakupu przy sprzedaży konsumenckiej,
– 12 miesięcy od daty zakupu w pozostałych przypadkach.
Gwarancja dotyczy wyrobów STIHL i VIKING zakupionych w Polsce w Autoryzowanych
Punktach Dealerskich i ważna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Silniki spalinowe marki
Briggs & Stratton objęte są gwarancją firmy Briggs & Stratton. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza
ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy
sprzedanej.
Gwarancja dotyczy wad tkwiących w wyrobie (wad materiałowych lub błędów produkcyjnych)
i obejmuje bezpłatne usunięcie tych wad w czasie jak najkrótszym, jednakże nie dłuższym niż 30
dni. Karta gwarancyjna powinna być prawidłowo wypełniona. W przeciwnym wypadku może zostać
unieważniona, a tym samym nie będą świadczone usługi serwisowe należne z tytułu gwarancji.
Należy upewnić się, że numer seryjny urządzenia odpowiada numerowi wpisanemu do karty
gwarancyjnej. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Klienta do domagania się zwrotu
utraconych zysków lub poniesionych kosztów w związku z awarią urządzenia. Serwis gwarancyjny
i pogwarancyjny świadczony będzie po dostarczeniu kompletnego urządzenia, w oryginalnym
opakowaniu fabrycznym do Autoryzowanego Punktu Dealerskiego i przedstawieniu niniejszej Karty
Gwarancyjnej oraz dowodu zakupu (paragon, faktura). W razie braku opakowania fabrycznego
ryzyko uszkodzenia wyrobu w czasie transportu ponosi Klient. Z gwarancji korzystają tylko urządzenia
serwisowane w Autoryzowanych Punktach Dealerskich. Jeżeli urządzenie wymaga serwisu
okresowego to brak jego regularnego dokonywania jest równoznaczny z utratą uprawnień gwarancyjnych.
Gwarant będzie zwolniony z odpowiedzialności w zakresie wad będących wynikiem usterki,
którą gwarant lub Autoryzowany Punkt Dealerski zauważył i o której powiadomił Klienta, a na
naprawę której Klient nie wyraził zgody.
Wyłącza się uprawnienia gwarancyjne wobec:
użytkowaniu podlegają normalnemu zużyciu (brak wady materiału czy obróbki) przed upływem
okresu gwarancji.
Są to następujące elementy:
– prowadnice, piły łańcuchowe, ściernice, noże, tarcze, głowice, wiertła, noże listwowe, noże
rotacyjne, tarcze, głowice i inne elementy robocze,
– części napędowe (bębny sprzęgła, kółka napędowe, wałki napędowe, paski klinowe i zębate),
– filtry (powietrza, oleju, paliwa i wody),
– świece zapłonowe i przewody wysokiego napięcia,
– elementy zmniejszające wibracje (gumowe amortyzatory, sprężyny),
– przewody elektryczne, szczotki, szczotkotrzymacze, żarówki, bezpieczniki,
– elementy sprzęgła i rozrusznika,
– membrany, zawory i dysze,
– uszczelki, uszczelniacze, zawory, sprężyny, dysze wylotowe, filtry (dotyczy myjek wysokociśnieniowych.
bezpieczeństwa, obsługi i konserwacji.
Prosimy o użytkowanie, konserwację i składowanie urządzenia zgodnie z opisem zawartym
w instrukcji użytkowania.
– nie zaakceptowanej na piśmie przez firmę STIHL lub VIKING zmiany produktu,
– stosowania części, osprzętu lub układu tnącego innych niż oryginalne części, osprzęt lub układ
tnący STIHL lub VIKING,
– nieprzepisowego lub niezgodnego z przeznaczeniem stosowania produktu,
– używania produktu w imprezach czy zawodach sportowych,
– użytkowania produktu z uszkodzonymi częściami, także wtedy, gdy części te podlegają gwarancji,
– uszkodzenia wynikającego ze stosowania innego oleju do mieszanki niż STIHL 1:50 (dotyczy
silników 2-suwowych, STIHL 2-Mix i STIHL 4-Mix),
– uszkodzenia wynikającego ze stosowania paliwa o niskiej jakości.
konserwacji i utrzymania, zgodnie z tabelą „Wskazówki dotyczące pielęgnacji i konserwacji".
Do tych zaliczają się w szczególności:
– usterki tłoka, cylindra, wału korbowego, które powstały wskutek nie przeprowadzonej we właściwym
czasie, czy niewystarczającej konserwacji (np. filtra powietrza czy paliwa), błędnej regulacji
gaźnika lub niewystarczającego oczyszczenia układu chłodzenia (wentylacji) silnika,
– uszkodzenia korozyjne i inne uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego przechowywania,
– uszkodzenia powstałe w wyniku używania innych niż oryginalne części zamiennych.
– uszkodzenia powstałe w wyniku prac konserwacyjnych lub naprawczych przeprowadzonych
w nieautoryzowanych warsztatach.
w instrukcji użytkowania prac w ramach konserwacji i pielęgnacji, jak np.:
– regulacja gaźnika (bieg jałowy, najwyższa liczba obrotów),
– wymiana części zużytych,
– czyszczenie urządzenia.
Uwaga: