Wkład kominkowy 28” XHD z efektem płomienia Optiflame LED. Palenisko płonące polana podświetlane diodami LED posiada opcję zmiany barwy podstawy na kolor czerwony lub niebieski. Model ten wyróżnia się także możliwością 3-stopniowej regulacji jasności, wysokości oraz intensywności migotania płomieni, co sprzyja dostosowaniu aury i blasku ognia do nastroju chwili. Wkład można zabudować w ścianie, meblach, bądź dowolnego rodzaju obudowie. Posiada on łatwe w obsłudze sterowanie dotykowe na obudowie urządzenia, termowentylator, termostat, programator czasowy i pilot zdalnego sterowania. Efekt świetlny jest niezależny od trybu grzania. Zastosowanie technologii LED wydatnie obniża koszt użytkowania efektu płomienia – koszt pracy efektu świetlnego to ok. 1 gr/1 h!
Waga (kg) | 14,5 | Trójwymiarowy efekt płomienia Opti-myst | - |
Zbiornik na wodę | - | Moc efektu płomienia | tak |
Kategoria | wkład kominkowy | Kabel z wtyczką | tak |
Moc grzewcza (kW) | 1,4 | Efekt płomieni niezależny od trybu grzania | tak |
Pobór energii przez efekt optyczny (W) | 7 | Kolor | czarny |
Termowentylator | tak | Palenisko | płonące polana |
Przełącznik mocy grzewczej | - | Wysokość (mm) | 596 |
Termostat | tak | Szerokość (mm) | 695 |
Pilot zdalnego sterowania | tak | Głębokość (mm) | 195 |
Warunki gwarancji
Ujawnione w tym czasie wady objęte gwarancją będą usuwane bezpłatnie przez zakłady serwisowe
uprawnione przez Glen Dimplex Polska oraz posiadające uprawnienia wymagane przepisami prawa w terminie:
- 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do serwisu
- 21 dni od daty zgłoszenia sprzętu, którego reklamujący nie ma obowiązku dostarczać,
z tym zastrzeżeniem, że jeżeli ze względu na specyfikę wady nie jest możliwe dotrzymanie wskazanych powyżej terminów, usunięcie wady nastąpi w terminie indywidualnie uzgodnionym z reklamującym.
i dowodem zakupu, jeżeli na karcie gwarancyjnej nie odnotowano daty zakupu. Glen Dimplex Polska nie ma obowiązku dostarczania reklamującemu sprzętu zamiennego na czas wykonywania napraw gwarancyjnych.
firmą kurierską. Koszty transportu zostaną mu zwrócone po uznaniu zasadności reklamacji. Na życzenie reklamującego sklep prowadzący sprzedaż dostarczy urządzenie do serwisu i odbierze po naprawie.
5.Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do naprawy w opakowaniu fabrycznym lub innym odpowiednim do zabezpieczenia urządzenia przed uszkodzeniami, szczególnie w czasie wysyłki.
6.Sprzęt zainstalowany na stałe jest naprawiany w miejscu zainstalowania w uzgodnionym z użytkownikiem terminie, a jeżeli naprawa musi być dokonana w serwisie, jest odbierany i dostarczany po naprawie serwisu. W przypadku naprawy urządzenia w miejscu instalacji użytkownik powinien zapewnić serwisantowi miejsce i warunki do naprawy. Urządzenie musi być zamontowane zgodnie z jego instrukcją montażu, w sposób zapewniający łatwy dostęp do niego i jego elementów wymagających interwencji serwisowej. Jeśli wymienione w tym punkcie warunki nie są spełnione, serwisant ma prawo odmówić dokonania oględzin lub naprawy urządzenia do czasu dokonania stosownych poprawek w sposobie montażu lub usytuowania urządzenia. Glen Dimplex Polska nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z usunięciem wad, które wynikają z rodzaju lub miejsca eksploatacji urządzenia lub jego trudnej dostępności.
-spowodowane przez niezgodne z dokumentacją urządzenia działanie bądź zaniechanie działania ze strony użytkownika (w tym w szczególności naprawy lub inne ingerencje w konstrukcję urządzenia, dokonywane przez osoby nieuprawnione),
- wywołane działaniem siły wyższej (przy czym za siłę wyższą uważa się w szczególności, lecz nie wyłącznie klęski żywiołowe, działania militarne, pożar, zalanie, udar mechaniczny oraz inne niekontrolowane zjawiska, niezależne od Glen Dimplex Polska Sp. z o.o.).
- będące skutkiem wystąpienia przepięć w sieci zasilającej, fluktuacji napięcia zasilania poza dopuszczalną tolerancją, zmiany kolejności faz napięcia zasilania, zaniku jednej z faz napięcia zasilania, wyładowań atmosferycznych, elektryczności statycznej.
10.W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu (patrz pkt. 7,8 i 9) lub wezwania do urządzenia bez ważnej gwarancji , koszty dojazdu serwisanta ponosi użytkownik.
-bez wpisów wszystkich danych w nagłówku karty
-jeżeli nie potwierdzono montażu urządzenia przez uprawnionego instalatora (dotyczy urządzeń:
piece akumulacyjne, kurtyny powietrzne i inne wymagające specjalistycznego montażu-określone w instrukcji obsługi),
- w razie dokonania wpisów przez osobę nie posiadającą stosownych uprawnień.
15.Instalacja powinna zostać zaprojektowana w oparciu o koncepcje schematów elektrycznych i wytyczne określone przez Producenta.
19.Urządzenie będzie naprawione w terminie uzgodnionym pomiędzy firmą serwisową i użytkownikiem, z zastrzeżeniem postanowień pkt 1 powyżej.
-Uprawniony Punkt Serwisowy wyda pisemne oświadczenie o niemożliwości dokonania naprawy
-w okresie trwania gwarancji zostaną wykonane 4 istotne naprawy, a sprzęt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem.
24.Glen Dimplex Polska informuje, że w przypadku nowo powstałych budynków zapotrzebowanie na energię grzewczą w pierwszym sezonie grzewczym może być wyższe niż zakładano.
27.W kwestiach nieuregulowanych w niniejszych Warunkach gwarancji znajdują zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności: ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176 z późn. zm.).
Pobierz katalog promocyjny KOMINKI ELEKTRYCZNE WIOSNA 2020